Başla-mış

Bazen bir şeyler olur ve bir şey görürsünüz. İçinize oturur.  Orada kalır, göz pınarların dolar. Ne istediğini bilirsin, söyleyemezsin, cesaret edemezsin, aptalca gelir. Üzülmeye hakkın yoktur, oyuncağın kırılacağını bile bile almışsındır mesela ama daha yeterince oynayamadan kırılır. Biz çocuk saflığımızı ve mutluluğumuzu kaybetmedik. Biz mutsuz olmayı öğrendik, biz acı çekmeyi öğrendik, biz sevmemeyi öğrendik ve bize kendinden nefret etmek öğretildi. Neyse ki insanlara beni sevsinler diye istediklerini vermenin işe yaramadığını ve aşağılayıcı olduğunu düşünüyorum, yoksa şu an olabileceğim hal ve vaziyeti düşünmek istemiyorum.

Kendime bile itiraf etmediğim şeyler hissediyorum, öyle şeyler içerisindeyim. “Burada ne işim var?”larla başlayıp, “Ya olmazsa…”lara uzanan ve “Keşke..”lerle dibe vuran saatler. Kafamı masaya dayayıp gözlerimi kapattığım ve derin nefesler alarak çözmeye çalıştığım ama daha da karmaşıklaşan şeyler.

Umut etmiyordum, sahip olmayı beklemiyordum, yine de böyle bir şeyi de bu kadar erken beklemediğimi itiraf etmek zorundayım.

Nefes al. Nefes ver. Gülümse. Hafta sonuna kadar gülümse, rüyalarından kimseye bahsetme ya da kabuslarından. Merhamet umma, sevilmeyi umma, kimseyi bekleme. Pazartesi uyan ve baştan başla. Her pazartesi uyanıp baştan başla.

Çünkü geçmeyecek, alışsan iyi edersin.

2 thoughts on “Başla-mış

    1. Teşekkür ederim Funda! Son zamanlarda yüksek lisans eğitimim biraz yoğunlaştığından ötürü biraz ara verdim gibi oldu bloğa. Ancak en yakın zamanda güzel yazılarla yine buradayım 🙂

      Beğen

Bir Cevap Yazın

